torsdag den 9. juni 2011

HERE YOU GO


Bøger jeg vil læse!


Der er også en masse andre bøger, som jeg rigtigt gerne vil genlæse, 
men det her er de fremmede, de nye og spænende, de ulæste bøger.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Bøger I skal læse!


I skal selvfølgelig også læse alle Harry Potter bøgerene, 
og må også sige Twilight serien.
Der er en masse andre, men de er lånt ud eller væk.. 


---------------------------------------------------------------------------------------------



BØGERNE

Barden Beedles Eventyr, De Næste 500 dage, PROFORMA, Alting Blinker, Forbudt Kærlighed, Satans Yngel, Perfekt Kemi, Farvel Miss Nice Girl, Aldrig Forgæves, Du og Jeg Marie Curie, Himlen Ved Mine Fødder, Varulven, Den Sommer Vi Klædte Os Nøgne, Mit Lorteliv, Dødsspillet (1. bind i serien Dødsspillet), BLINK, Cykose, En Dag Skinner Solen Også På En Hunds Røv, Er I Der?, Løbeild (2.bind i serien Dødsspillet), Hjerte På Græs, Hundrede Meget Firkantede Historier, Sommerkys, Verdens Bedste Bog

2 kommentarer: